Misi Balas Dendam : PROMO RM1 DI 7-ELEVEN

12:25 PM




Salam Selasa gais !



Aku taknak sejarah berulang. Seperti promo 10-11 hb haritu.
Malam tadi. Sebelum pukul 12 malam aku dah ready. Nasib baik Alfy ingatkan.
Tapi Amani tunggu Running Man dia habis plak dah. So dah terlebih 2 MINIT

Tengok entri promo sebelum ni kat SINI

OK so aku bawak moto. Zapp laju gi 7E paling dekat.
Perghhhhh sakit hati. Ade ke makcik2 yang dah takluk dulu ? Pakai baju kurung lak semuanya. Dari mana datang aku pon taktau. Pergh lambat 2 MINIT je kot. Habis licin.
Peh panas hati. Ade ke aku kalah kat macik2 ni ? No way !

Ok so aku dengan Amani zapp lagi. Aku bawak moto cam orang gila dah. Nak gi jauh sikit, err dedua sakai tak pakai helmet. So pegi la Cova Square, dekat sikit je.
OMG YASSSSSS TAKDE ORANG DOE god know how happy i am hahaha tak senonoh. Dorang baru nak bukak packing barang tu lol. Lagipun sebab area situ jauh sikitla dari kawasan perumahan. So plan B yang bagus ni Amani !


Okay so ini kemenangan hakak moi malam tadi.



Ni dah campur barang Amani dengan Eiyha. Aku beli 7 je. Sebab bajet bulan ni dah lari. HAHAHAHAHAHAHAHA peduli apa

Tak lama sikit tu baru ada yang merembat.
Pape pon, kepada macik2 yang dah takluk 7E first tadi, aku cuma nak cakap

IN YOUR FACE MAKCIK

Hahahahahaahahaha. Punya happy balik naik moto tu. Sampai nak balik tu salah masuk jalan tah memana hahahaha. 

Sekilas sebelum aku blah dari 7E first tu, ada sorang makcik pegang kitkat LAST. The last kitkat ever. Pergh sanggup tu. Tengah queue lak tu. Siap pandang slek kat aku.
 Rasanya antara aku dengan dia, aku yang lagi perlukan kitkat tu lol.

Argh boleh tido lena. Ermmm kbai hihi






You Might Also Like

14 komen

  1. shopping sakan nampaknya kak moi :D
    paling best kitkat tu T^T
    dan air hersheys dan nescafe dan semua la. hahhahaa

    ReplyDelete
  2. Aaaaaa yg paling best kit kat tuuu. Haha. Nak 3... Lebih pun ok gak :p

    ReplyDelete
  3. wahhh...serius terlupa kalau tak Naza pun sama serbu..hehehehe

    ReplyDelete
  4. esok ada lagi kan? lupa pulak pasal promosi kitkat ni ><

    ReplyDelete
  5. Shopping sakan ye ! Hehehe. Sedap pulak tengok kitkat tu :D

    ReplyDelete
  6. mughahnyaaaaa. nescafe dalam tin my favvv <3

    ReplyDelete
  7. hahaha...kelakar makcik tu..
    bestla dapat hersheys ..hihihi

    ReplyDelete
  8. hahahhaha lol gelak2 baca entry ni kak moi! xD
    banyaknya kit kat. tapi kalau bg kat ina, sehari pun boleh habis tu T-T

    ReplyDelete
  9. hahaha jh xsempat nk pg 7e....tunggu tarikh lain pule...

    ReplyDelete
  10. semalam ingt nk beli ubat gigi, tp Darlie je RM1, maka, saya pun blah camtu je,,haha

    ReplyDelete
  11. amboi misi balas dendam ye hahah
    Ika pn ade beli, x sempat upload pun huhu
    ika x sempat grab kitkat dan darlie huhu
    datang le visit blog ika taw <3
    http://www.unlimitedbeautysecret.com/

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)