Encorp Strand Mall : STAR HYPE Fiesta 2015!

2:08 PM




Salam gaiss



 STAR HYPE Fiesta 2015! ni diadakan di 
Encorp Strand Mall, Kota Damansara.

Berlangsung hari ini, Sabtu dan Ahad esok sahaja. 
Start dari 10 pagi hingga 10 malam. 



Aaaaah so memandangkan Encorp Strand Mall ni punyalah dekat dengan tempat keje aku, so janganla tanya kenapa aku beriye nak pegi gahaha

Ada fashion bazaar and food fiesta baik punya sedang berlangsung di sini !
Apa yang paling special sekali, foodies banyakk chuolsss yamyam 
Aku saje nak highlight yang tu je haha. 
Bukan salu aku dapat beli camni, nak ke vendor best best kat Bangi sana jauh le pulak T_T



Ada berapa banyak tah ayaq botoi hipster ni jual. Berlambak sana sini.
Just korang baik pilih mana yang berbaloi dengan harga lah k hee


Ni aku tak sure. Soda Herbs or else hee


Gambaq kiri tu Bebek dengan bos dia. Punyalah khusyuk makaih


Yang bos Bebek ni punyalah baek erghh. Siap suruh aku dengan Amani pilih je makanan pape, dia lanje. So aku mintak lasagna je haha. 
Amani amek nasik arab. 


Aku target natang ni sebenarnya. Dah lama aku aim je ni. 
Dah lama usha apa lagi kan ! Rembat la green tea satu haha


Pahtu singgah plak booth ayaq botoi ni. Rembat la kopi and teh dia. Hee


Tengahari je dah ramai gila orang. Poning dah den. Bahagian depan more to booth2 baju and shawl and accessories


Dah sampai sini aku tak dann dah nak snap gambar. Banyak lagik gambaq tak snap ni. Tangan dah penuh pfttt. 
Papepon aku enjoy hee. Jom ramai ramai meriahkan lagi :)

So taraaa nasik arab Amani.
Lasagna aku Ya Allah sedihnya dah tonggang terbalik aku bawak tadi. Tulah sape suruh tak pegang elok2 =__=



Ayaq ayaq guilty pleasure. Aku sah2 amek Pirate Coffee tu dengan Ayaq Kopi haha. Amani beli Ayaq Teh dengan Omilku. Pirate Coffee 4 hengget je. Sedap gilosss. Pekat tapi manis gila hehe

But still ok la dari setabak. Setabak je dah 15 - 18 hengget padahal rasa dia ermmm biasa je haha



Bye !



You Might Also Like

3 komen

  1. comelnyaaa semua ayaq hipster tu geram tgk ahha xD

    ReplyDelete
  2. 1 nov hari tu tak pulak pergi foodgasm.. eh, apa ntah eja. kehkehkeh

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)