Day 2 : Makan Dan Minum Lagi

6:18 PM



Salam gais.



Pls baca balik entri semalam 


Hee ok tq. Aku malas nak taip intro pepanjang hahahgsgsagahga
Semalam tak puas lagi. Aku dah memang tekad harini nak cari kek or pape dessert. Heeee

Puas pepusing cari ayaq botoi yang best. Cari yang relevan katakan.
Harini Amani plak yang beli Pirate Coffee. Harini punya takde pulak manis gile macam aku beli semalam. Sedap plak harini punya


 Mostly banyak botoi cambest tapi rege pon mestila cambest gak kenn. Emm nanak la. Tetibe aku cemana tah boleh tersangkut dengan botol comel ni. 
RM 4 je !

Dah semalam beli ayaq kopi. Harini memang cadang nak beli fruit juice pon.
Then tetiba terbehenti plak kat booth Izzuelicious Delicious ni. lol punyalah pilih sekali aku be like "erk ni rupanya ijul islam punya ...."

uh ohhhh

Ok nasib baik la air ni bukan air gula semata. Tetap rasa jus ori dan kurang manis ! Hee


Then nutella cheese tart ni plak muncul. Mata dok mencari kek tapi last2 beli benda ni plak. Rasa dia jangan cakap. Heaven. Setiap suapan tetibe keluar bunyi angel turun dari langit. Lebih kurang 8 minit terindah dalam hidup .... berderai air mata. Benda ni RM 10. Makan sesama dengan Amani :D

Ok see. Kan aku da cakap. Duit aku ni memang suka dilabur kat makan minum je. Hahaha

You Might Also Like

2 komen

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)