Korang Setuju Tak Kalau Aku Buat Tempahan Header?

4:24 PM



Assalamualaikum.


saje letak gambar Taylor.rindu pulak taimm sekelas dengan dia dulu.dia suka ajar aku buat esei BI.
hahaha....




berbalik kepada persoalan aku tadi...

"Adakah korang setuju kalau aku offer untuk buatkan korang header blog?"

(telah aku check beberapa kali ayat di atas takut tersalah susunan dan tak gramatis)

Semestinya memang bukan free..haha..tapi aku tak kejam..pepandai la aku letak harga nanti..
takkan buat header tak lawo maner nak charge RM 10 kot..bukan korang yang pengsan,aku yang pengsan nanti...kat bawah ni contoh2 header yang penah aku buat untuk blogger lain.



ni header blog Cik Bebolat .aisehh,terkantoi pulak dia punya follower.hahaha..


yang ni header blog Rina Kahar.


Yang tu permintaan serta testing untuk aku je..pasni aku nak buat yang berbayar punya..hehe..

Pasni aku takkan buat header free.harap maklum :)

Kalau korang bebetul setuju dan ader sambutan untuk offer ni,aku akan inform melalui entri akan datang.
nanti aku sekalikan harga,reka letak tagline serta nama,dan pilihan dodol.eh,doodle.
simplee gitu aja..harap2 korang suka..

Setelah kire2 guna kalkulator saintifik aku tadi,dah berapa ribu kali aku terpikir pasal nak buat tempahan ni.bukan senang nak penuhi permintaan ni.takut je ader yang tecacat sana sini.lagipun,bukan selamanya aku FREE dan tadak keje..
takut je takde kekangan masa.hahahaha..bapak poyo..papehal pon belom setat....
oklah,tu je aku nak cakap..kalau takde yang SETUJU...

"AKU TUTUP JE OFFER NI.."


betapa minus two negative nyer ayat itu..(T.T)




Sekian,terima kasih.






You Might Also Like

4 komen

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)