HANDMADE TOTEBAG BY ME

3:10 PM




Salam Sabtu


Tote bag ! Haa. Dari dulu sampai sekarang trend pakai totebag ni tak pernah luput. Lelagi dalam kalangan student betui dak ! hehehe

Sebab simple and bebas nak lukis design dorang suka kat beg tu, and senang nak dibawak kemana je. Totebag pun kekadang jadi pilihan aku gak kalau nak keluo.

Bercakap pasal totebag, ekceli dalam akhir tahun lepas aku amek order totebag. 
Tapi aku amek order dedekat je. Dari kengkawan adik adik aku. Contoh aku pernah buat kat gambar bawah ni. Paling susah lukis nak mati macam jilake Elsa tu lah. Hahahaha. Pastu aku stop. Sebab dapat kerja baru.


Material ? Kain belacu putih and tali jer. Aku potong, jahit sendiri. Sebab aku yakin dengan material aku. Walaupon takdelah berkualiti tinggi macam kain totebag mahal tu. Sebab aku dah pernah try buat untuk diri sendiri. Pakai dalam beberapa bulan pon masih bertahan.

Aku taknak order online plain totebag yang dah siap dah. 
Lesson learned ! Baik jahit sendiri.

Bawah ni antara order latest.



Design ? Sebut je. Aku tak kisah pon. Amboi pastu menangis tak reti lukis 
(only black & white)

Ada sapa tak nak order dari aku ni ? :D
Tunggu bulan doblas noh.


Bye !



You Might Also Like

13 komen

  1. cantik2.. saya pun suka tote beg.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Tote beg baru tengok kat ig semalam. Eh cantik laa gambar elsa yang macam nak mati lukisnya tu punnn. Hahaaa Biasanya student suka la pakai beg gini. Senang.

    ReplyDelete
  3. I really impress . Cantik ! . Keep it up a good work :D

    ReplyDelete
  4. oOMG HOW MUCH??
    sumpah cantik and talented and piwit!!!!!!
    huhuw <3

    may allah murahkan rezeki awk kak moi oi <3

    ReplyDelete
  5. Yg kak cah tu paling lawaaaaa, yg lain pun cantik2 belaka. U got talent girl!

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)