Kit Kat Green Tea Ice Cream

5:08 PM





Salam gais. Selamat sore



So harini baru berpeluang dapat beli eskem kitkat green tea yang baru keluar ni. Baru lagi kat Malaysia. Tapi dah 2 3 tahun wujud kat Jepun dulu -__-

Taktau lah bila di release kat sini. Tapi aku anggap kira baru jelah. Muahaha
Sebelum ni aku salu usha je kitkat green tea. Usha punya usha. Dah tetibe ada versi untuk eskem plak.

Aku usha usha. Lame la gak. Dari beberapa minggu yang lalu. Asal masuk 7e aku perati je. Menjeling kat peti eskem tu. Aku usha. Aku dah aim !!!



Tudia !!! 



Got u in ma hand baby.


Lepas dah bukak balutan dia aku tejut gak. 
Bende ni kecik ke atau aku yang dah lame tak makan eskem. 
Ermm maybe sebab aku salu beli cornetto punya kot ehehe

So ! Back to the taste.

Rasa dia tak terlalu manis la macam flavour lain. Masih ada rasa kelat kelat green tea dia tapi takdelah kuat gila. Bila dah bercampur coklat tepi tepi tu sedap gila. Muehehe. Overall okaylah. Just nice :)


Haih lepasni aku tak tau lah bende ape plak aku akan usha pasni :P








You Might Also Like

3 komen

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)