Portfolio 23 Feb - March 2015

3:52 PM





Assalamualaikum





Hi. Sebenarnya aku malas nak taip pepanjang ....
So baca jela eh kalau rajin. Hehehehe




Portfolio 23 Feb - March 2015




BUSINESS CARD









Business card ni semua ikut design diorang, cuma aku laksanakan ikut cara sendiri. Haha aku takde peluang lagi ikut design sendiri. Muahaha ! 




BACKDROP / BANNER




Banner dedua atas bawah ni sama. Cuma yang atas tu ikut design dia, terkapai aku nak buat, on the spot kot gile ! Yang bawah ni lak semua ikut design aku. Tapi dia rijek hahahahahahaha. Memang 2 3 hari tu stress gila aku, menghadapi kemurungan





Banner atas bawah yang ni ikut design sendiri.






BUNTING



Bunting yang penuh banyak kerawang ni ekceli aku guna template dari bos aku aje, hahaha. Somehow aku berterima kasih gak kat dia sebab kastemer nak bunting kawin dorang jenis yang kabut, macam ribut taufan + hurricane Sandy. Kalau aku yang buat sendiri bunting kawin, dorang takmoo =__=



 
 



Yang eskem marilah bergoyang, bunting list ayor minum and bunting kawin Clash of Clans tu 100% menggunakan kepala hotak. Gila CoC betul dorang ni





(batak vector)





BUTTON BADGE







Yang ni ... no comment #bercakapgayaretis





FLYERS/ LEAFLET


 


Atas bawah benda yang sama, cambese aa. Atas tu yang dia proceed, bawah ni yang kena rijek hahaha !







STICKER










TQ CARD








WEDDING CARD 


Dan tudia, kad kawin. Yang paling rumit dan tahap nak meninggal time buat.First first dapat order je, terus custom design. CoC pulak dah. Berapa kali entah aku tukar design dia sana sini. Buat ni pun, aku jadi kemurungan gak =__=







Alhamdulillah dah setel la benda alah tu. Semenjak dari hari itu, aku bencikan CoC.










Untuk April ni nanti aku update. Adiossssasasassjjfkfll.
Have a nice 1 April day !










You Might Also Like

5 komen

  1. mtk izin copy dsign bunting coc sis.. tq

    wechat id sy: echotlullaby

    ReplyDelete
  2. @Hanamiko Sakura Alaa tak dapat lawan gempak budak ID hahaha

    ReplyDelete
  3. @Anonymous Dah lama buang wechat. Kredit atas nama saya pls :)

    ReplyDelete
  4. Akak, nak doodle free satu boleh ? Nak doodle gegirl jadi angkasawan. Hahaha. k tak gurau je. Muah *kiss pipi* XD

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)