Koleksi Typo : Ruangan Komen Di Blog

3:39 PM




Assalamualaikum.







Never ERLI,never too late.





To luz_hafe : Entahla,aku pun WONDEING jugak ni.



nak MELETAK kat sidebar...--'


dahla CILA,comel pulak tu.Errr,kbai.



SITUAI yang halus tapi dalam.Ya,sangat mendalam.




ENTEY pon sokong jugak !




Kemahiran ASA dalam membuat doodle itu penting.



Aku time nak test kat LINA kuning tu pun agak cuak la jugak,last2 pass,nasib baik.



Pisang GORANG,by SuperGirl.



Aku pun MINTA melukis jugaklah.



Tapi RASANNYA ada typo disitu.









Apekah aku ni,esok dah start puasa pun buat jahat lagi --'

Akhir kata,

Selamat Menyambut Bulan Ramadan Al-Mubarak 
kepada semua blogger ;D







Wassalam.



You Might Also Like

29 komen

  1. Aduhai,sumpah kelakar entry kali ni!
    akhirnya myra kembali juga^^

    p/s:ayat fira tak ada Typo kan?;)

    ReplyDelete
  2. nasub tundung..kalau buang G??perghhh hahaha.Aku gak tak typo, biasa la BM marvellous :P

    p/s : check balik ada kesalahan tatabahasa tak :P

    ReplyDelete
  3. hoho....mcm2 orang n mcm2 ragam ada..hehe

    promoting my blog sndri..hope xmrh..

    http://buttercreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. hahahak. blog ni senget ke myra yang senget, (ke aku yg senget salah baca entri orang) xDD! humorian~

    ReplyDelete
  5. pon kena jugak . HAHA . Tak perasan lah pulak pisang gorang . bawak2 btaubat lahh wehh .. pekena orang je kje ang nih myra oii . Hahaha

    ReplyDelete
  6. hahahaha. sumpah lawak.
    *sambil double cek ejaan nak hantar comment ni.
    haha
    :D

    ReplyDelete
  7. fuhh nasib takdak nama aku. kau jgn nak sabotaj aku pulak k. faham tu kadet???!!!! hahaha

    ReplyDelete
  8. gelak gelak saya baca. salam ramadhan too.

    ReplyDelete
  9. kuang asamnyaa budak..nama sy pon ada kt situ...sabo je la..XD

    ReplyDelete
  10. Wahhh kemain! Haha :) Salam Ramadhan ye :)

    ReplyDelete
  11. Myra. Myra.. Bila hang nak berubah? harhar :D Ada je idea hang nak bagi aku gelak, kan? L A Y A N G hang sangat weh! *nampak tak aku sengaja di situ?* Kau menjadikan hari-hariku bahagia.

    Myra Azraff, deligthing me always. :D

    ReplyDelete
  12. malu k malu. nak sorokkan muka belakang buntut mak (").(") hahaha istighfar lah kak :P ehh bawah tu ape typo ? haha ok yang kedua tu nak cakap menyakitkan :3

    ReplyDelete
  13. Apekah? Boleh kira typo tak?

    Lama tak datang sini, hilang sudah tema hitam putih? :)

    ReplyDelete
  14. ne yg nak sengaja typo ne.. bleh gila glemer..huahua btw salam ramadhan

    ReplyDelete
  15. fuhh! (lap peluh) nasib baik nama tak di-list-kan.. hahaha..

    bertaubatlah kawan ku... keh3
    selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  16. keri : haha,aku memerlukan yang pakar untuk buat aku insaf -.-

    zafirah : oh yeah,fyra tunggu aku rupanya ^^ Typo takde,jangan risau,bhahaha

    afzal : marveles la sangat...NASUB kau takbaik kali ni afzal..haha :P

    aku&die : hoho,rite !

    biskot : cik sekot sengetkan monitor kot time baca ni..ahahaha :D

    supergirl : dah lama tak kenakan orang dah ni..bhahaha,xDD

    ReplyDelete
  17. nisafuzi : hahaha,jangan risau,tiada typo disitu ;P

    mila : bhahaha,muka kau ni susah aku nak tengok ade typo ! dont worry lah xD

    asyiqin : hoho :D

    cik yatt : nasib,nasib,insyaAllah nanti ade.haha

    merahitujambu : bhahaha,itu dia kak AAA datang,muehehe.xDD

    badrina : haha,takmain,ni serius :D

    ReplyDelete
  18. iza : gelak selagi mampu xDD

    eyja : bhahaha,bila la nak berubah kan aku ni eyja sayang ? xD you're delighting me too ! :D

    cik chokie : haha,adudu,kesian adik sorang ni.thehehe xD typo kat bawah : lawa jadi LAWAN.haha :P *istighfar kejap*

    thaqib : hoh,tu bahasa saja2,bhahaha xD sekarang dah merah2 gitu :D

    kawaii dysha : hoho,silakan typo..hehe :D

    hanamiko :peh peh,nak tisu ke ? hehe..selamat berpuasa juga :D

    atirah : hahaha XDD

    ReplyDelete
  19. haha todia semua typo kuar!! =P









    slm ramadhan,
    cik ana

    ReplyDelete
  20. nsb bek la tak pernah agi typo kt blog org.. phewww.. * kesat peluh kt dahi*

    ReplyDelete
  21. Hahahaha xD kelakarlah...merepek2 semuanya.ni kes nak rushing terlebih lah ni.haha.

    //okay,double checking sebelum send comment// xD

    ReplyDelete
  22. Haha.. Stiap hri bukak blog ne tpi still post yg sma.. Kak myra busy kot . Btw , suka blog ne sgt2 ! Salam Ramadhan kak , puasa ke tak ? xD

    ReplyDelete
  23. wakakakaka.. nie pesen bahan typo, aku ingat kat Twitter jer.. kat blog pon ade gak.. koh koh koh

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)