Benda Paling Pelik Pernah Aku Jumpa Kat Google =_=

4:56 PM





Assalamualaikum.



Baru2 ni..aku bukak gugel..eh,bukan..2 minggu lepas tak silap..
eh entah,dah lama tak sekolah ni aku malas nak ingat hari2 ni sebenarnya..siye je..
jadi aku pon saje mengader jap taip nama aku sendiri kat gugel tu kennn..
.nak bajet retis kejap la kan.tah hape kene mengena gugel dengan retiss pon aku tak tau..
jadi aku taip la 'myraazraff'...
belum habis aku sambung huruf F yang last tu...ko tau aku jumpe ape?


AKU JUMPE NI HAA..
.
.
.
.
.
.



 KLIK kat gambar kalau tak clear..

amender ni ? =_=

eh sori,tanya2 korang plak..aku pon tak tau nak jawab apa sebenarnya..
ni sape plak yang buat blog menawan yang ber-URL kan nama aku tapi cuma tak cukup F je?
apekah ?
kalau Dean Cain tu bapak sedare aku..nak2 je aku call dia suruh listkan bende ni dalam
Ripley's Believe It Or Not...boleh aku merasa jadi retis sekejap..keluar 2 saat kat tv pon aku tak kesah..

.
.
.


Aimin Muhaimin?

dah,sape plak ni..aku tak penah kenal dengan sesapa yang bernama ini...
nak kate secret admirer...kalau dah admire secret2..mane aku nak tau kan..kah kah
ah,perasan je kau ni Myra,sedangkan yang menaip ni pun dah setat rase geli geleman tahap gaban dah ni..


Tajuk Entri ?

fuh,bukan main sedap bahase dia..TENGTANG...aku tak dapat detect plak sama ada tu typo atau ngengader atau dia rase lebih sedap menyebut camtu daripada ayat asalnya.


Zulfa ?

eh,tu nama budak kelas aku...huisshh...ni aku dah naik seram,naik pocong,naik vespa sumer ade..ko sebot je.aku tak kesah..seram la plak kan,dah aku tak kenal Aimin tu..tetibe lak Zulfa tu aku ter-kenal..bukan terkenal okey..


Follower ?

ish,aku tanak cakap la kan...ape?tak nampak? dah tak lame la tu...
fuh..lagi retiss menggeletis dari Lyssa Secret...kalah M.U...eh,maksud aku Yuyu..
kalau dorang dapat tau...gigit jari je lah kannn..koh koh koh...(ade ubat batuk tak?)



aku bukan nak mengutuk ke apa..tak marah..mahupun terkejut..(sape kate aku tak terkejutt?)
takde pape pon la nyahh..pompuan yang tanam anggur kat rumah..ni je la kejenya..buat keje tak berpekdah..

ini bukan cobaan dan percubaan ! ini betulan !
ko tak caye ko klik je kat gambar blog tu..






Sekian,terima kasih.





You Might Also Like

14 komen

  1. hahahhaa..URL sama myra xD nak cari sat myraazraff.blogspot.com kat google :D

    ReplyDelete
  2. haha, itu completely admirer engkau nih. ahaha. congrats girls

    ReplyDelete
  3. org terkenal mesti la ada peminat kan ^_^

    ReplyDelete
  4. haha tu diaaaa . tuh da ada klu . ane tahu dak kelas akak ke kan ? hee

    ada secret admirer la tu :) xan lah nak guna nama tu saje2 . nama dia je lelaki . ^_^

    ReplyDelete
  5. kimy : okey okey..cepat carik..muahaha:D

    biqa : ragu2 dgn bika..kah kah

    norazlin : secret admirer tu hanya cerita rekaan,sila jgn percaya.haha

    cik pensil : terkenal?wuwuwu..sape la yg kenal dgn daku...

    cik chokie : oh adik chokie ku..geli2 pulak akak mendengarnya..haha:D

    ReplyDelete
  6. oo. yker. hehehe. memang sgt2 pelik. nak try search lah.

    ReplyDelete
  7. wah..!

    ade peminat misteri larh..

    awak cuma perlu tersenyum bangga..

    jgn terkejut..hik2..^^

    ReplyDelete
  8. Memendai dorang je pinjam nama myra.

    ReplyDelete
  9. aisyah : haha..try la yer:)

    aisyah : maner ade..tu hanya rekaan..wowowwo..^o^

    teesaz : kah kah..buat la..nanti aku promote...:D

    rina : tah,memandai je kan...huhu

    ReplyDelete
  10. Masa dia buat blog tuh, dia guna nama myraazraff gak kot. Tapi oleh kerana nama tuh telah didaftar, dia drop satu nama. Oleh kerana search engine google tu diprogramkan, makanya dia akan ikut susunan abjad terdahulu. kekurangan dan terlebihnya url yang agak sama sangat memberi kesan kot. tapi kalau kebarangkalian search engine tinggi, tak ada masalah sangat dengan url bagai tu semua. :)

    ReplyDelete
  11. erk..seramnyaaa..tapi entry dia best lah ;D heheh..nak p follow sat..hikhik..

    ReplyDelete
  12. perghh semangat aiman tu,,dgn tajuk blog yng x ley blah,,hahaha

    ReplyDelete

I would really appreciate to have your thoughts here ! :)